Zawsze byłem żenująco beznadziejny w sprawach elektrycznych. Światła awaryjne działają, ale kierunkowskazy nie. Od czego zacząć diagnozę?
Dzięki
Dzięki
Cześć Mike,Zgadzam się z sixtysevenGTconv.
Mam instrukcję serwisową z 68 roku (czyli rok różnicy od twojej) - schemat, który pokazuje zielony przewód przechodzący przez złącze kolumny kierownicy i do przełącznika pedału hamulca.
View attachment 994263
Nie jestem pewien, czy to przerwa w izolacji?
Mike
Czy nie możesz po prostu odłączyć światła konsoli pod deską rozdzielczą zamiast je wyciągać, aby wyeliminować ten obwód?Być może wyciągnąłem ten zestaw wskaźników niepotrzebnie - wstaw tu przekleństwo.
Znalazłem inny post VMF dotyczący kierunkowskazów tutaj
Post 6 zawiera te informacje:
Bezpiecznik 14A 'ACCY' chroni światła kierunkowskazów, lampę PRNDL (tylko automatyczna skrzynia biegów), światła cofania i radio (nie światło podświetlenia radia). 'Lewa' strona bezpiecznika jest połączona z zaciskiem ACC w stacyjce (który jest gorący, gdy stacyjka jest w pozycji ON lub ACC) za pomocą przewodu BLK/GRN. 'Prawa' strona bezpiecznika jest połączona z CZERWONYM przewodem, który rozgałęzia się na cztery przewody w miejscu połączenia: ORG/YEL (do przełącznika TS), BLU/RED (do lampy PRNDL), BLK/RED (do lamp BU), YEL/BLU (do radia).
Latem ubiegłego roku, oprócz prac nad deską rozdzielczą, zamontowałem nowe dywany i konsolę ACP - której instalacja była prawdziwym PITA. Nasz samochód ma automatyczną skrzynię biegów i jeśli powyższe informacje są poprawne, moim problemem może być okablowanie lampy PRNDL. Światła konsoli i światło PRNDL działały, gdy zostały zainstalowane. Pamiętam, że wiązka przewodów PRNDL nie została zmieniona i wpięta bezpośrednio do nowej konsoli.
Kupiliśmy ten samochód w 1987 roku od pierwotnych właścicieli i był on klejnotem. Mogę tylko pomyśleć, że problem z kierunkowskazami wynika z czegoś, co zrobiłem, więc okablowanie światła PRNDL może być problemem. Być może będę mógł zdjąć górę konsoli i sprawdzić okablowanie.
Zawsze myślałem, że naprawianie problemów elektrycznych nie jest takie trudne, to znalezienie problemu jest trudne. Ale jeśli będę musiał wyciągnąć tę konsolę, ta teoria jest błędna.
Wygląda na to, ale założę się, że to nie będzie twój problem. Spróbuj.Czy ten niebiesko-czerwony przewód to przewód światła PRNDL?
View attachment 994395
Dzięki. Wielkie umysły myślą podobnie. Też o tym pomyślałem. Musiałbym wyciągnąć radio, a następnie zdjąć "drzwi garażowe" z konsoli. Te mocowania drzwi garażowych do tego elementu są bardzo trudne do zdobycia i musiałbym również wyciągnąć schowek.Możesz spróbować wyciągnąć środkowy chromowany panel i uzyskać przynajmniej częściowy dostęp do okablowania.
Zgadzam się, a nasz automat również wymagał nowego, specyficznego dla konsoli drążka zmiany biegów - więc kolejne 300 $ za to, kolejne 80 $ za tylny wspornik radia konsoli i kolejne 40 $ za pokrętła radia konsoli. Problemy z poruszającym się światłem PRNDL również dodały dodatkowego czasu i wysiłku. Kabriolety wymagają przycięcia podstawy, aby pasowała. Pamiętaj, że wyciągasz siedzenia, a duża część pracy polega na dostaniu się pod deskę rozdzielczą. Dostęp do kilku elementów mocujących był wyzwaniem, a także wyciągnąłem schowek i zestaw wskaźników, aby się do nich dostać. Przełączyłem również okablowanie świateł konsoli, aby można je było łatwo podłączyć. Wyjąłem, przebudowałem i ponownie zainstalowałem silnik w tym samochodzie i poszło to znacznie płynniej i było łatwiejsze niż instalacja tej konsoli - oczywiście byłem wtedy młodszy.Chciałbym mieć konsolę w swoim, ale szczęka mi opadła, kiedy je wyceniłem